Niet tevreden?

Mocht je onverhoopt een klacht over een product of dienst hebben of je herroepingsrecht willen gebruiken.

Wanneer je als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, maar het betreffende product of dienst nog niet heeft ontvangen, kan je te alle tijde de overeenkomst ontbinden. Dit kan je doen door een e-mail te sturen aan: info@triathlon24.be, waarna wij jouw ontbinding binnen 2 werkdagen zullen bevestigen.

Wanneer je als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, heb je een bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Gedurende deze 30 dagen na de ontvangst van het artikel of sluiting van een overeenkomst met betrekking tot de levering van een dienst mag je de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden.

Je dient het produkt, voldoende gefrankeerd, aan ons te retourneren. Het pakket dient deugdelijk te zijn verpakt en voorzien te zijn van een aankoopbewijs.
Wij zouden het waarderen als je de reden voor retourzending zou willen vermelden, echter is dit geheel vrijblijvend en niet verplicht.

Je mag alleen datgene doen wat nodig is om te kunnen beoordelen of je het produkt wenst te houden. Dit houdt een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking en een ongeschonden produkt in. Als het product is beschadigd, dan kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Wij zullen het volledige aankoopbedrag en de door jouw betaalde verzendkosten van de heenzending (indien door ons in rekening gebracht) zo spoedig mogelijk, doch binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontbinding, aan je crediteren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je bent alleen gehouden de eventuele kosten van een installatie-/montagedienst te betalen tot het moment van ontbinding

Wij raden het je aan om onze retourprocedure te gebruiken, maar je kan ook gebruik maken van het Europese herroepingsformulier.

Voor vragen kan je contact opnemen met de onze Klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Dit kan telefonisch: +32(0)78-484512 of per e-mail: info@triathlon24.be

Je ontvangt van onze klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kan je deze schriftelijk indienen bij Sanden Sports Superstores BV.
Stuur jouw klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en factuurnummer naar:

Sanden Sports Superstores BV
T.a.v. Afdeling klachten
Brabantstraat 16
5408 PS Volkel - Nederland

Zodra we je brief hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven werkdagen na de ontvangstbevestiging.

Sanden Sports Superstores B.V.

Handelend onder de naam/namen: Sanden Sports Superstores BV

Vestigings- & bezoekadres:
Brabantstraat 16
5408 PS Volkel

Telefoonnummer: +32(0)78-484512
Bereikbaarheid: Vanaf dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:30 uur
E-mailadres: info@triathlon24.be

KvK-nummer: 17184701
BTW-identificatienummer: NL815290676B01

Waarom Triathlon24?

Home | Klantenservice > Niet tevreden?

Print
Advies nodig?

Wij gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, functies voor social media aan te bieden en het websiteverkeer te analyseren. Ook delen wij informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Met uw toestemming kunnen deze partners deze gegevens combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.